środa, 29 sierpnia 2012

"Dziękuję ci że jesteś"

5 Września ( piątek )
Obudził mnie budzik którego wyłączyłam .Wstałam , odsłoniłam roletę i wyciągnęłam z szafy ubrania . Odprawiłam poranną toaletę i poszłam po torbę do pokoju . . Dostałam smsa . -Podwieźć cię do szkoły?Zayn-Okej , skąd masz mój numer ?-Masz na fejsie , za 20 minut , do zobaczenia :).Schowałam telefon do torby .-Chodź na śniadanie !-wołała mama .-Już-zbiegłam po schodach i usiadłam przy stole .Mama podała mi tosty i sok pomarańczowy -Dziękuję :)-posłałam jej ciepły uśmiech który odwzajemniła-Podwieźć cię do szkoły?-Kolega mnie podwiezie-Tak szybko chcesz być w nowym związku ?-Mamo!To tylko kolega znam go od wtorku .-Okej , oke idę pa -mama pocałowała mnie w policzek i wyszła z domu.Usłyszałam że ktoś wchodzi do domu-Czego zapomniałaś?-zaśmiałam się i odwróciłam , - Co tu robisz?-rozglądnęłam się-Twoja mama powiedziała że mogę wejść .-Okej już kończę.Zjadłam tosta , umyłam zęby i włożyłam naczynia do zmywarki.Założyłam kremowe conversy .-Możemy iść .Otworzyłam drzwi.-Dżentelmen-Zaśmiał się  Zayn  i wyszedł . Wyszłam za nim i zamknęłam drzwi . No niezłe auto , nie ma z tobą chłopaków ?-Liam już pojechał bo ma jakąś poprawkę a chłopaki jeszcze się szykują -Okej . Wsiadłam do samochodu . Zayn zrobił to samo . -Włączyłam piosenkę leciała One Thing.Zayn zaczął ją nucić-Nie znasz?-zapytał wyjeżdżając spod mojego domu-A powinnam ?-Jak znasz mnie to i piosenkę też-O Boże , przepraszam nie wiedziałam że to wy śpiewacie-posłałam mu ciepły uśmiech-Spoko -puścił mi oczko.Resztę drogi przejechaliśmy w ciszy . Wysiadłam z auta .-Do zobaczenia w klasie - uśmiechnęłam się i pobiegłam do Olivki która wysiadała z autobusu . -Hej-przytuliłam ją-Cześć , ale dziś gorąco-westchnęła -Dzisiaj piątek a my nie mamy żadnych planów ...-wzruszyłam ramionami . Weszłyśmy do szkoły i poszłyśmy do szafek . Schowałam książki oprócz angielskiego . Poszłyśmy do klasy , Julka siedziała z Chadem i rozmawiali o tym jak bardzo się kochają . Normalnie rzygam tęczą : o . Usiadłam z Ollie i nie zwracałam na nich uwagi . Nagle do klasy weszli 1D . -Cześć-podeszli do nas-Siema-podniosłam głowę-Co jest ?-spojrzałą na nich Olivka -Zapraszamy was na noc filmową do nas dzisiaj o 21 , co wy na to ?-Cool -spojrzała na mnie Olivia-Jasne będziemy -puściłam im oczko i zaczęłam się rozpakowywać gdy zadzwonił dzwonek . Lekcje były nudne , na przerwach siedziałam z Olivią w klasach i rozmawiałyśmy głównie o nocy filmowej . O 14 wyszłam ze szkoły chwila szłam z Ollie ale ona skręciła w swoją stronę . Po 5 minutach byłam pod drzwiami gdy naciskałam klamkę usłyszałam za sobą głos Zayna-Cieszę się że przyjdziesz-uśmiechnął się-Przepraszam przyjdziecie-poprawił się -Ja też-lekko się uśmiechnęłam i weszłam do domu .Ściągnęłam buty i poszłam do kuchni.Napiłam się czerwonego frugo .-Jak w szkole ?-zapytała mama wchodząc do kuchni-Jak zawsze , idę dzisiaj na noc filmową z Olivką do naszych nowych sąsiadów-wyszczerzyłam się-To ile oni mają lat?-zapytała mama ze zdziwieniem-Są w moim wieku dzisiaj Zayn był po mnie rano , pamiętasz ?-A no tak , nie możesz iść-Jak to ?-zrobiłam wielkie oczy-Żartuję , kochanie wiem że teraz cię zostawiam ale mam ważne spotkania w Paryżu i muszę wylecieć na tydzień-mama spuściła wzrok-Rozumiem , będę tęsknił-przytuliłam mamę-Ale pamiętaj nie zrób nic głupiego !-Mamo , nie martw się jestem już duża -Wiem skarbie , jadę do sklepu po potrzebne rzeczy potrzebujesz czegoś ?-Nie , ale zostawisz mi jakieś pieniądze na ten tydzień ?-Jasne głuptasie -poczochrała mi włosy-Ejj - zaśmiałam się i nalałam sobie zupy. -Kup żelki !-krzyknęłam gdy mama wychodziła z domu . Obiad zjadłam oglądając jakiś serial .Włożyłam naczynia do zmywarki i poszłam do pokoju . Rzuciłam torbę na łóżko i włączyłam laptopa . Od razu weszła na facebooka . Dodałam post : Wyczuwam miły wieczór z : Olivia Booth , Zayn Malik , Harry Styles , Liam Payne I Niall Horan < 3Nagle napisał Kyle : - Jak tam , widzę że masz plany na wieczór a chciałem cię zabrać na spacer : )-Mam wolną chatę , przyjdź jutro : >-Ooookej , a twoja mama?-Leci dzisiaj do Paryża-Po co ? :o -Na jakieś spotkanie -Ooo melanż wyczuwam !-Noo ja też :)  , Dziękuję Kyle : *-Za co ?-Za to że jesteś < 3-Nie ma za co < 33Emily ?-Hmm ?-:) . Wylogowałam się i usłyszałam że mama wróciła . Zeszłam na dół i chwilę z nią rozmawiałam , pomogłam się jej spakować i pojechałyśmy taksówką na lotnisko. Mama wzięła zamóiony bilet i przyszedł czas się pożegnać -Pamiętaj nic głupiego , jasne?-Tak mamo-pokiwałam głową-Pa-przytuliła mnie-Pa , będę tęskniła-Pisz do mnie codziennie , jasne ?-Dobrze , kocham cię <3-dałam jej buziaka w polliczek i poszłam do taksówki. Jechałam w ciszy po 20 minutach byłam w domu . Zapłaciłam i poszłam do domu . Pobiegłam do mojego domu i od razu weszłam do góry . Wzięłam prysznic, owinęłam się  w  ręcznik i poszłam do pokoju .Usłyszałam dzwonek do drzwi . Myślałam że to Ollie więc krzyknęłam -Proszę !.Ku mojemu zdziwieniu zjawił się w drzwiach mojego pokoju Zayn -Aaa!-pobiegłam do łazienki -Co ty tu robisz? -zapytałam się wychylając głowę z drzwi -Przyszedłem po ciebie po miałaś być 30 minut temu , myślałem że coś się stało-Przepraszam ale musiałam mamę odprowadzić na lotnisko , wyjdziesz z pokoju bo chcę się ubrać? -Jasne-Zayn wyszedł słyszałam jak schodzi po schodach więc weszłam do pokoju . Ubrana zeszłam na dół . -Już możemy iść -Ok - Zayn wstał z kanapy i poszedł założyć buty . Ja zrobiłam to samo i wyszliśmy z domu . Zamknęłam dom i przeszłam z Zaynem przez ulicę . Weszłam do domu jak do siebie i ściągnęłam buty . Zayn zaprowadził mnie do salonu . Olivia siedziała na fotelu i rozmawiała z Louisem . - O to ty jesteś Emily?-Tak , ty Louis?Chłopak pokiwał głową a ja usiadłam obok Harrego na kanapie-Gdzie Niall ? -Je-odpowiedziałam Liam śmiejąc się-Więc co dzisiaj oglądamy?-spytał Zayn siadając obok mnie -Horrory-powiedziała Ollie kładąc nogi na stół -No co tak mi wygodnie -zaśmiała się.Do pokoju przyszedł Niall -Hej -zabrał nogi Ollie z ławy i usiadł na niej-Więc jaki horror oglądamy?-zapytał przeglądając płyty-Oszukać przeznaczenie 4?-zaproponowałam-O jasne kocha to !-krzyknęłam Olivia-zaśmiałam się i wstałam aby włożyć płytę do dvd .Po zrobieniu czynności zgasiłam światło , ściągnęłam bluzę oraz czapkę i usiadłam na miejsce . W strasznych momentach chowałam głowę w ramię Zayna . -To co teraz?-zapytałam Li gdy film się skończył-Głupi i głupszy?-odniósł się do nas Lou-Ta to film o tobie i Harrym-zaśmiał się Zayn-Czemu nic nie mówicie?-spojrzał na nas Niall-Ymm ja słyszałam tylko waszą jedną piosenkę więc was nie znam za bardzo -A ja wiem jak macie na imię -wyszczerzyła się Olivia.Wszyscy zaczęliśmy się śmiać-Okej włączaj ten film-powiedziałam do Louisa a on zrobił to o co go poprosiłam .Przez cały film śmialiśmy się jak nie wiem co . Gdy film się skończył poszliśmy do kuchni . Napiliśmy się piwa i jedliśmy pizzę .-Hmm mam ochotę na to!-powiedział Hazza wyciągają z lodówki cztery butelki Jacka Danielsa -Mhm ja też ! - powiedziałam otwierając jedną butelkę-Nie macie tego więcej ?-powiedziała Olivia zaglądając do lodówki .-Jedno dla ciebie -dała Louisowi -Dla ciebie-dała Liamowi(Liam jest zdrowy)-I dla mnie -wyszczerzyła się . Niall , Zayn ,Harry I Ja wzięliśmy butelki z blatu .-Za dzisiaj-krzyknęłam i napiłam się .-Mmm-powiedziała Olivia.Poszliśmy do salonu.Po godzinie  każdy był już upity .-Chodź Zayn idziemy spać-wstałam i pociągnęłam mulata za rękę.Gdy weszliśmy do pokoju , obiłam go o ścianę i zaczęłam namiętnie całować . On ściągnął moją koszulkę i położył mnie na łóżko .Ściągnęłam jego koszulkę a on całować mnie po szyi zdejmując mój stanik . Całował mnie po biuście a potem znowu w usta . Rozpięłam jego rozporek i położyłam się na nim ale zanim się zorientowałam zasnęłam . Obudziłam się i zobaczyłam że leże na nim pół naga . Na szczęście Zayn spał . Szybko zerwałam się z niego i ubrałam wczorajsze ciuchy .Poszłam na dół .Olivia spała na kanapie a Liam na fotelu reszty chłopców nie było.Ubrałam vansy i po ciuchy poszłam do mojego domu . Po powrocie napisałam do Olivki że jestem w domu . Wzięłam prysznic i ubrałam się w świeże ciuchy i zeszłam na dół . Zrobiłam sobie jajecznicę którą popiłam sokiem z czarnej porzeczki . Poszłam do łazienki i umyłam zęby .Położyłam się na łóżku i myślałam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz